Format KiTAP
Barkod 9786054259953
Yayın Tarihi 2011-08-30
Yayın Dili Türkçe
Orjinal Adı Pazarlama İlkeleri
Baskı Sayısı 1.Baskı
Sayfa Sayısı 560
Kapak Karton
Kağıt 2.Hamur
Boyut 165 X 235

Emeği Geçenler :
Yazar   : Mehmet Karafakıoğlu

Kitabın amacı okurlara pazarlamayı tanıtmak, sevdirmek ve modern pazarlama kavram ve tekniklerini öğretmektir. Başta üniversite öğrencileri olmak üzere isteyen herkes bu çalışmadan yararlanabilir. Pazarlama yöntemlerini öğrenmek ve becerili bir biçimde kullanmak artık herkes için bir fantezi olmaktan çıkmış adeta bir zorunluluk haline gelmiştir. Sadece tanınmış ürünler ve markaların değil, yaşamını bir mal veya hizmet üreterek ve/veya satarak kazanan kişi veya kuruluşun pazarlamaya ihtiyacı vardır. Bir mal veya hizmetin başarılı olabilmesi için kaliteli olması yeterli değildir. Profesyonel bir biçimde pazarlanması da gerekir.
Pazarlama İlkeleri kitabında her kesimden okurun anlatılanları sıkılmadan kolayca anlayabilmesi için sade bir dil kullanılmıştır. Yerli kaynaklardan olabildiğince fazla yararlanılmaya gayret edilmiştir. Kitabın sonunda hayli geniş bir terimler bölümü yer almaktadır. Kitapta; pazarlama çevresi, pazarlama planlaması, tüketici davranışları, pazarlama araştırmaları gibi pazarlama ile ilgili temel bilgilere yer verildikten sonra, ürün, fiyat, tutundurma ve dağıtım politikaları ele alınmakta, daha sonra pazarlamanın uluslararası boyutları ve ahlaki yönü işlenmektedir.

devamını oku..
Bu üründen 5 adet satılmıştır.
% 20
indirim
22.22
Liste Fiyatı : 27.78
Kazancınız : 5.56
Favorilere Ekle
Ürün Tükendi.