Format KiTAP
Barkod 9786052184653
Yayın Tarihi 2021-06-18
Baskı Sayısı 1.Baskı
Sayfa Sayısı 264
Boyut 160 X 230

Emeği Geçenler :
Yazar   : Gülnur Eti İçli;Nihat Kamil Anıl
Grafiker   : Ufuk Çetiner

İnternet ile ivme kazanan teknolojik gelişmeler işletmelerin pazarlama faaliyetlerini dijital ortama taşımalarını zorunlu kılmıştır ve böylelikle pek çok sektörde olduğu gibi pazarlama sektöründe hızlı dijital dönüşüm kaçınılmaz olmuştur. Bu noktada dijital dönüşümü gerçekleştirirken ancak kapsamlı ve planlı bir "dijital pazarlama strateji" ile dijital araçları kullanarak müşteri istek, ihtiyaç ve tercihlerini daha iyi karşılamanın mümkün olacağı anlaşılmaktadır. Ancak müşteriyi sürücü koltuğuna oturtarak onu çok daha iyi anlayabilen işletmeler hem ilişkileri kontrol altına alıp hızlı karar alabilmekte hem de yaşam boyu müşteri değeri elde edebilmektedirler.
Bu kitapta; dijitalleşme ve kuşaklar, dijital pazarlamada tüketici ve marka, dijital pazarlamada araştırma yöntemleri, dijital müşteri deneyimi, uluslararası dijital pazarlama, influencer pazarlama, dijital pazarlamada sosyal medya uygulamaları konuları Covid-19 pandemisine ilişkin örneklere de yer verilerek açıklanmaktadır.

devamını oku..
Etiketler : Yeniler
% 20
indirim
40.00
Liste Fiyatı : 50.00
Kazancınız : 10.00
Favorilere Ekle
Ürün Satışta. %20 indirim