Format KiTAP
Barkod 9786054749232
Yayın Tarihi 2018-02-19
Yayın Dili Türkçe
Orjinal Adı Tüketici Davranışı
Baskı Sayısı 2.Baskı
Sayfa Sayısı 296
Kapak Karton
Kağıt 2.Hamur
Boyut 165 X 235
Basım Yeri İst.

Emeği Geçenler :
Yazar   : Abdullah Okumuş

Tüketici davranışı pazarlama biliminin en önemli ve en temel konularından birisidir. Çünkü, pazarlamanın
ve pazarlamacının odağında her zaman tüketici yer almaktadır. Pazar yerinde yer alan tüketicilerin
memnuniyetini sağlamak, onları etkilemek, onlarla gönül bağı kurmak, onları bağlı müşteri haline getirmek
ancak onları iyi tanımak ve onları iyi analiz etmekle mümkün olmaktadır. Tüketici davranışı iyi analiz
edildiği taktirde pazar yerinde başarılı olunabilir. Tüketiciyi tanımadan, anlamadan, ondan haberdar
olmadan alınacak kararların isabetli olması beklenemez. Tüketici davranışı analizi, pazarlamanın olmazsa
olmazıdır. Bu çalışmada esas itibariyle tüketici kimdir?, tüketici neyi, nasıl, niçin satın alır? gibi sorulara
cevap aranmıştır. Bu bağlamda tüketici davranışı üzerinde etkili olan kişisel, sosyal ve kültürel faktörler
detaylı olarak incelenmiş ve her bir konu örnek olaylarla zenginleştirilmiştir.

devamını oku..
Bu üründen 1 adet satılmıştır.
% 20
indirim
224.00
Liste Fiyatı : 280.00
Kazancınız : 56.00
Favorilere Ekle
Ürün Satışta. %20 indirim