Format KiTAP
Barkod 9786054749577
Yayın Tarihi 2015-12-22
Yayın Dili Türkçe
Orjinal Adı Şimdi İşveren Markası Zamanı; Beğenilen Ve Vazgeçilmeyen İşveren Olur Mu ?
Baskı Sayısı 1.Baskı
Sayfa Sayısı 160
Kapak Karton
Kağıt 1.Hamur
Boyut 135 X 195
Basım Yeri İstanbul

Emeği Geçenler :
Yazar   : Ayşe Begüm Ötken
Yazar   : Elif Yolbulan Okan
Yazar   : Ayşe Begüm Ötken;Elif Yolbulan Okan

Son yıllarda iş dünyasında sıklıkla duymaya başladığımız doğru, donanımlı ve yetenekli çalışan bulma ve çalışanları uzun süre şirkette tutma sıkıntısını çözmenin en önemli yollarından biri insan kaynakları ve pazarlama disiplinlerinin birlikte kavramsallaştırdığı işveren markası yaratmaktır. Markalaşma sayesinde işveren daha fazla sayıda nitelikli çalışan çekebildiği gibi onlarla uzun süre birlikte çalışma fırsatını da yakalayacaktır.
Bu kitapta kavramsal olarak hem pazarlama hem insan kaynakları yazınında yer bulan işveren markasının teorik altyapısı tartışılmakta hem de dünyadan ve ülkemizden yaratıcı işveren markası uygulamalarına yer verilmektedir. İster uluslararası, ister küçük ölçekli bir şirketiniz olsun insan kaynağı her zaman en değerli varlığınızdır. Doğru ve yaratıcı insan kaynakları uygulamaları ancak markalaşma prensibi ile yürütüldüğünde sürdürülebilir katma değer yaratır.

devamını oku..
% 18
indirim
28.70
Liste Fiyatı : 35.00
Kazancınız : 6.30
Favorilere Ekle
Ürün Tükendi.